czwartek, 30 stycznia 2014

Znalezienie ślubnych akcesoriów sprawiło mi niekwestionowaną przyjemność!

Moja radość nie ma końca! Coraz szybciej zbliża się data mojego wesela, właśnie dlatego jestem strasznie podekscytowana. Jestem przekonana, że to będzie fantastyczne wydarzenie i, mimo że zdecydowaliśmy się poślubić w połowie grudnia, muszę wyglądać olśniewająco. W związku z tym koniecznie muszę kupić piękne futrzane bolerko. To doskonałe rozwiązanie, bo takie bolerka są nie tylko atrakcyjne, ale jednocześnie doskonale chronią przed chłodem. Muszę jeszcze wybrać najwłaściwszy fason. Wyszukałam już kilkanaście swoich faworytów, a zobaczyłam je na tej stronie: http://www.slub-market.pl/sklep,3,okrycia-slubne. Fotografie z witryny- Fantazja s.c. slub-market.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz