poniedziałek, 27 stycznia 2014

Terapia masażami zaleta XXI w

Jakiś czas temu miałam dość skomplikowaną operację nogi. Jestem dziś właściwie w połowie unieruchomiona. Chociaż usunięto już gips, ta noga nadal nie jest całkiem sprawna, więc nie mogę na nią stawać. Leżenie w łóżku było dla mnie męczarnią. Owszem, miałam wystarczająco dużo czasu,by trochę poczytać i nadrobić zaległości, ale brak możliwości ruchu mnie męczył. Pojawił się pomysł, żeby wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to bardzo kosztowne, a za to niesamowicie pożyteczne! Niewielu z nas potrzebuje wózka inwalidzkiego na stałe, a jego zakup to bardzo często bardzo duże pieniądze. Poza tym z takich wypożyczalni mogą korzystać niepełnosprawni, którzy chcą uprawiać sport i wypożyczyć wózek inwalidzki, który im na to pozwoli. Jeśli szukasz informacji na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz